Norberaren autokritika
Markel: Atzo (19/10/2011) Irakasle funtzioko klasean, ahurreko asteetan zehar egindako adimenen buruzko presentazio txiki bat egin genuen, Nik , Asier Aldekogarai, Lander Gil eta Aitziber Cruz taldekideekin. Lehenik eta behin, bakoitzaren lanei buruzko aurkezpena egin genuen, geroago norberak bere laneko atalak zehaztuz.
Aipatzeko modukoa dela iruditzen zait, ni neuk egindako azalpenean, aspektu batzuk hobetu beharrean nagoela, batez ere adierazpenean (hitzak argiago, ahoskapen egokiagoa,adierazpena ,…). Orokorrean nahiko ongi egin genuen guztiok, nahiz eta lehen aipatu dudan moduan aspektu batzuk gehiago landu behar ditugu. Batez ere, nire kasuari erreparatuz, azalpena egin nuen momentuan, azalpen bat ez nekienean ematen, “eeee” , … moduko hitzik ez erabiltzea, azalpenak argiago ematea, denontzat ulergarria izan dadin eta batez ere eskuekin egin beharreko gestikulazioa gehiago garatzea eta hobetzea.
Nik, Mikel Egaña Ariñok, Iker Villamor, Iñaki Amado eta Izaskun Gomezekin elkartu nintzen talde lanean aritzeko. hasieran urduri jarri nintzen maila batean baina gero urditasun maila hori jaitsi egin zen eta hobeto azaldu nuela uste dut. neure euskara ere ez da oso oso onda asko ez dudalako hitz egiten eta hori izan zen zailtasun handiena. beste aldetik, informazio egokia izn nuela uste dut eta denok genuena onso azaltzeko gai izan ginela esan beharra dut.
Xabier: Nire azalpenaen inguruan, talde osoak orokorrean nahiko ongi egin nuela esan zidan, ez zen dudarik egon ez galderarik, beraz uste dut dena ulertu zela.
Bestalde, nire ikuspegitik, gaia gehiago landu beharko nuke horren inguruan lasai hitz egiteko, Horretaz gain, jende aurrean hitz egitearen urduritasunak momentu puntualetan hitz egiten nenbilela moztu nau. Hala ere balorapen positiboa egiten dut nire azalpenari buruz.
Hirurok:
ResponderEliminarEz dago argi besteek zertzuk baloratu dituzten positibo.
Markel:
Horrela irakurrita, nahikoa prestatu barik eraman zenuela ematen du. Ez dut esan nahi "nahiko ikasi" barik, nahiko prestatzea, zure kasuan ematen du segitzeko hari bat edukitzea ona izan daitekeela. Gero hari horri morapilua ematea erabaki ahal badugu ere. Argi berba egitearena izan daiteke.
Mikel:
Esaten duzuna esanda, zalantza barik: praktikotasuna urduritasunaren lanketaren inguruan ondo etorri ahal zaizu zuri eta beste guztiei, zuk ikasitakoan irakatsi ere egin ahal izango duzu-eta
(barkatu, arazo teknikoa)
ResponderEliminarOrokorra: etiketen bitartez ere izenpetu.
Xabier: Ia ona ematen du. Hala ere, dudarik eta galderarik ez badago, malo. Talde handian lotsak erraz irabazten dio interesari, baina, talde txikian irakasle bagabiltza, ikasleek interesa erakutsi behar digute, txapa botatzen ez bagabiltza, behintzat. Urduritasunaz diozuna esanda, Mikelena irakurri.