lunes, 12 de diciembre de 2011

ERRUBRIKA TAULA


BIKAINA
OSO ONA
ONA
NAHIKOA
GUTXI
DISEINU ETA EDUKI EGOKIAK
Galderen arteko loturak eta kohesioa zein koherentzia egokia.

-Lanak beti egokiak izatea, ondo eginak, alegia.

-Ikaslearen oso ona izatea

-Familiaren harremana egokia izatea ikasketei buruz hitz egiterakoan.
Galderen arteko lotura izatea,  adibideak, erreferentziak, aipamenak, familia eta ikasleren gaineko informazioa, jarrera eta harremanak barne.
Luze xamarra, galderak elkarren artean lotura egokiak, adibideak, erreferentziak, familiaren egoera eta jarrera.
Egina, motza eta oinarrizko galdera informazioarekin gutxiengoa, adibideak eta erreferentziak baren
Ez egina, ailegatu nahi genuen punturaino iritsi ez izatea. Oinarrizkoa baino gutxiago.
ROLE PLAYING

JARRERA

GORPUTZ ADIERAZPENA

PROZEDURA
Era egoki batean eduki guztiak jasotzea

Bai klasean bai lagunekin arduratsua eta oso zintzoa izatea

Gorputzarekin soilik edukiak kontrolatzen dituela adieraztea

Prozedura iturri guztiak ondo justifikatuta eta modu egokian aipatua
Azaldutako edukien funtsa bertan islatzea

Jarrera oso ona, baita bere lagunekin lagungarria

Gorputzaren adierazpena edukien berri ematea

Prozedura egokia izatea, batzuetan akatsak izan arren
Edukiak oinarritzat hartzea lana burutzerakoan.

Jarrera ona, baina batzuetan paso egitea

Gorputz adierazpen minimo bat izatea (gestoak,…)

Oso azpitik, hobetzera egitean
Edukiak aipatzea, baina nahiko labur

Jarrera txarra izatea batzuetan lan egiten duen arren

Gorputz adierazpena urria, hots, zenbait gestikulazio

Orokorrean justu ibiltzea
Edukien berri ematen ez dena

Jarrera oso txarra izatea eta inoiz ez kasurik egitea

Gorputz adierazpena oso urria edo ageri ez dena

Prozedura oso desegokia izatea
EBALUATU
10-9
8-7
7-6
5
4>

No hay comentarios:

Publicar un comentario