BIKAINA | OSO ONA | ONA | NAHIKOA | GUTXI | |
DISEINU ETA EDUKI EGOKIAK | Galderen arteko loturak eta kohesioa zein koherentzia egokia. -Lanak beti egokiak izatea, ondo eginak, alegia. -Ikaslearen oso ona izatea -Familiaren harremana egokia izatea ikasketei buruz hitz egiterakoan. | Galderen arteko lotura izatea, adibideak, erreferentziak, aipamenak, familia eta ikasleren gaineko informazioa, jarrera eta harremanak barne. | Luze xamarra, galderak elkarren artean lotura egokiak, adibideak, erreferentziak, familiaren egoera eta jarrera. | Egina, motza eta oinarrizko galdera informazioarekin gutxiengoa, adibideak eta erreferentziak baren | Ez egina, ailegatu nahi genuen punturaino iritsi ez izatea. Oinarrizkoa baino gutxiago. |
ROLE PLAYING JARRERA GORPUTZ ADIERAZPENA PROZEDURA | Era egoki batean eduki guztiak jasotzea Bai klasean bai lagunekin arduratsua eta oso zintzoa izatea Gorputzarekin soilik edukiak kontrolatzen dituela adieraztea Prozedura iturri guztiak ondo justifikatuta eta modu egokian aipatua | Azaldutako edukien funtsa bertan islatzea Jarrera oso ona, baita bere lagunekin lagungarria Gorputzaren adierazpena edukien berri ematea Prozedura egokia izatea, batzuetan akatsak izan arren | Edukiak oinarritzat hartzea lana burutzerakoan. Jarrera ona, baina batzuetan paso egitea Gorputz adierazpen minimo bat izatea (gestoak,…) Oso azpitik, hobetzera egitean | Edukiak aipatzea, baina nahiko labur Jarrera txarra izatea batzuetan lan egiten duen arren Gorputz adierazpena urria, hots, zenbait gestikulazio Orokorrean justu ibiltzea | Edukien berri ematen ez dena Jarrera oso txarra izatea eta inoiz ez kasurik egitea Gorputz adierazpena oso urria edo ageri ez dena Prozedura oso desegokia izatea |
EBALUATU | 10-9 | 8-7 | 7-6 | 5 | 4> |
lunes, 12 de diciembre de 2011
ERRUBRIKA TAULA
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario